JAK

zamawiać

Tutaj dowiecie się jak wygląda proces zamówienia papeterii ślubnej.

WYBÓR PROJEKTU

Dokonajcie wyboru projektu zaproszeń. Dostępne są 2 opcje: – GOTOWY PROJEKT – niewielkie modyfikacje gotowego projektu GRATIS! – PROJEKT INDYWIDUALNY- TUTAJ zapoznasz się z procedurą indywidualnego projektu papeterii ślubnej. Zamówienie możecie złożyć za pomocą FORMULARZA dostępnego na naszej stronie. Możecie również skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka.

ZAWARCIE UMOWY

Po otrzymaniu od Was informacji dotyczących zamówienia prosimy Was o wypełnienie FORMULARZA ZAMÓWIENIA, w którym znajdują się niezbędne informacje potrzebne do przygotowania zaproszeń. Formularz zamówienia znajdziecie na naszej stronie internetowej. Jeśli wolicie możemy go Wam również wysłać przez Facebooka lub mailem 🙂 W przypadku wyboru zaproszeń z personalizacją gości prosimu również o przesłanie listy gości w pliku Word lub Excel w odpowiednio odmienionej formie (prosimy o dopasowanie imion i nazwisk gości odpowienio do wybranej treści zaproszenia, tak żeby dane były gotowe do „przeklejenia” do zaproszenia). Na tym etapie przesyłamy Wam również krótką umowę do wypełnienia oraz prosimy o wpłacenie zaliczki*. *W przypadku odstąpienia od realizacji zamówienia zaliczka nie jest zwracana.

DOSTOSOWANIE PROJEKTU
I PRZESŁANIE GO DO AKCEPTACJI

Po otrzymaniu od Was wypełnionego formularza zamówienia, podpisanej umowy oraz wpłacie zaliczki w ciągu 3 dni roboczych wysyłamy Wam projekt do ostatecznej akeptacji. W przypadku modyfikacji projekty czas może się nieco wydłużyć. 

Sprawdźcie bardzo dokładnie wszystkie dane znajdujące się w projekcie oraz czy nie wkradły się jakieś błędy. Po otrzymaniu akceptacji projektu wszelkie zmiany będą wydłużały proces przygotowywania papeterii oraz będą dodatkowe płatne. 

W przypadku zauważenia błędów, wprowadzimy zmiany jak najszybciej i prześlemy projekt do ponownej akceptacji. 

PRÓBNY DRUK - OPCJONALNIE

W naszej pracowni możecie zamówić próbkę wybranego zaproszenia. Koszt takiej próbki to cena wybranego wzoru i koszt dostawy (10 złotych). 

REALIZACJA

Po zaakceptowaniu projektu przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas ten zależy w dużej mierze od wybranego wzoru zaproszenia oraz ilości sztuk. Maksymalnie wynosi on do miesiąca czasu, a zazwyczaj jest to około dwa tygodnie.

DOSTAWA

Jak tylko zamówienie jest gotowe do wysyłki kontaktujemy się z Wami w celu potwierdzenia adresu wysyłki oraz sposobu zapłaty. Możecie wybrać następujące formy płatności:

  • płatność przelewem przed wysyłką (zamówienie zostaje wysłane po otrzymaniu wpłaty na konto albo potwierdzenia przelewu)
  • płatność gotówką za pobraniem.

W przypadku zamówień powyżej 300 złotych dostawa GRATIS! Koszt dostawy to 15 złotych, w przypadku płatności za porabiem należy doliczyć 5 złotych. 

 

Bardzo cenimy sobie satysfakcję klientów, dlatego proszę pamiętajcie, żeby zaraz po odebraniu paczki dokładnie sprawdzić jej zawartość. Jeżeli w zamówieniu zdarzyłby się błąd bardzo prosimy o informację. Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy w projekcie, które zostały zauważone po akceptacji projektu do druku. 

Zamknij